Raja Azura Akan Jelaskan Isu Cerai

on Friday, August 06, 2010

Pagi tadi Raja Azura telahpun membuat sidang akhbar berkenaan isu cerai atau keretakan rumah tangganya yang mendapat liputan meluas sejak beberapa hari lalu. 

Menurut Pengurus Saluran Sinar FM, Rostam Said semalam, berkaitan isu rumah tangga pelakon, pengacara dan penyampai radio Sinar FM, Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin, akan mengadakan sidang media jam 11 pagi tadi di pejabat Astro selepas selesai menjalankan tugas untuk segmen Sinar Pagi bersama dua penyampai lain iaitu Khairil dan Salih Yaacob.

Berita keretakan rumah tangga pengacara itu bersama suaminya, Adzmin Tan Sri Osman, 37, dinafikan Raja Azura. Sebaliknya pelakon itu menjelaskan kunjungannya ke Mahkamah Rendah Syariah, Shah Alam Selasa lalu adalah untuk mendapatkan khidmat kaunseling dan bukannya mahu bercerai seperti yang dihebohkan.

Raja Azura atau nama sebenarnya Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin berkata, spekulasi mengatakan dia memfailkan penceraian untuk berpisah dengan suaminya Adzmin Tan Sri Osman, 37, adalah berita yang tidak benar sama sekali.

“Saya mengaku pergi ke Mahkamah Syariah tetapi hanya untuk mendapatkan khidmat kaunseling mengenai rumah tangga kami,” katanya kepada pemberita di sini, Jumaat, bagi menjelaskan spekulasi kononnya dia memfailkan penceraian Selasa lalu.

Raja Azura tidak menafikan ada sedikit salah faham yang berlaku tetapi perkara itu merupakan lumrah kepada sesiapa sahaja yang bergelar suami isteri. Jadi jalan terbaik untuk menangani masalah rumah tangga adalah dengan menemui mereka yang arif dalam bidang agama bagi mendapatkan nasihat.
Ranking: 5

{ 0 Respon... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved