Ladang Kelapa Sawit pun Jadilah...

on Thursday, August 05, 2010

Kalau dah tak tahan nafsu, projek di Ladang Kelapa Sawit pun jadilah...

Mungkin itulah yang difikir oleh sepasang kekasih semasa hendak membuat projek melepaskan nafsu di ladang kelapa sawit di Kulim. Bagaimanapun, tuntutan nafsu kedua-dunya tidak dapat dipenuhi malah terpaksa lari lintang-pukang sambil berbogel di ladang kelapa sawit gara-gara takut 'ditembak'.

Kulim: Niat sepasang kekasih untuk memadu asmara di sebuah ladang kelapa sawit di Karangan kelmarin, terbantut apabila dikejutkan dengan bunyi tembakan menyebabkan mereka lari lintang pukang dalam keadaan berbogel.

Pasangan kekasih berusia 20-an itu panik dengan bunyi tembakan sepasukan penembak haiwan liar itu kerana menyangka tembakan itu disasarkan kepada mereka.

Si lelaki tak dapat, si perempuan tak dapat. Yang dapat, pemburu yang terserempak dengan mereka... dapat tengok wayang free.. Ntah macam manalah keadaan keduanya masa tu... Nasiblah pemburu berkenaan antara orang-orang yang baik. Kalau tidak, cuba bayangkan apa yang akan berlaku kepada si perempuan?

Moral of the story: Betapa rendahnya harga diri pasangan berkenaan. Sanggup buat perkara tidak senonoh di kawasan ladang..

Berita lanjut boleh baca di sini

p/s: Gambar atas tu sekadar hiasan. Bukan gambar tempat kejadian
Ranking: 5

{ 0 Respon... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved