Jadual Waktu Imsak dan Buka Puasa 2010 Seluruh Malaysia

on Wednesday, August 11, 2010

Pertama, nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa di samping ibadah yang lain. Hari ini dah masuk hari pertama puasa. Amacam pagi tadi ada bangun sahur? atau terbabas sampai lepas waktu imsak? Harap-harap tiada yang terlebih masa imsak tadi. Harap semuanya berjalan dengan lancar dan tiada yang terlupa atau buat-buat lupa sampai terbuka almari makanan awal pagi tadi :D

Update ringkas untuk hari ini. Sebenarnya saya sudahpun poskan entri berkenaan Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa sebelum ni di blog lain, tapi memandangkan terdapat juga permintaan daripada pengunjung berdasarkan rekod keyword yang digunakan, maka saya kongsikan juga di sini.

Khusus untuk negeri Sabah, saya telah gabungkan kesemua Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa mengikut zon menjadi satu muka surat. Buat dalam bentuk gambar. Senang nak download dan print. Untuk saiz yang besar, klik saja gambar di bawah.


Kalau ada yang ingin mendapatkan Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Kawasan Wilayah Persekutuan, boleh juga rujuk di kulanzsalleh.com. dan Untuk negeri-negeri yang lain pula, boleh rujuk di laman Jakim.

Semoga kita sama-sama mendapat manfaat di bulan mulia ini.
Ranking: 5

{ 0 Respon... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved