Drama Adamaya Bawa Tuah Kepada Chloe Nicole

on Monday, August 02, 2010

Sayapun bukannya kenal sangat dengan Chloe Nicole ni. Ni pun tahu cerita selepas baca berita di Harian Metro.

Rupanya Chloe Nicole adalah salah seorang pelakon Drama Adamaya yang popular di TV3 tu. Dialah yang membawa watak Sarah tu. Mungkin sebab tak tengok sangat drama Adamaya, sebab tu tak perasan sangat.


Seksi dan berani juga rupanya Chloe Nicole ni. Tapi tak heran sangat sebab mungkin itulah watak yang ditampilkan Chloe Nicole sebagai Sarah dalam drama Adamaya tu. 

Berdasarkan sumber berita, Chloe memang tidak segan dan tidak perlu diajar untuk menggayakan aksi 'daring' sebab dia memang sudah berpengalaman bekerja depan kamera sejak usia 16 tahun lagi, dia sudah membabitkan diri dalam bidang modeling di Sabah.

Menurut Chloe, "Seksi ialah penampilan saya yang biasa. Saya tak kisah nak seksi asalkan bertempat. Saya juga tak kisah apa cakap orang kerana pakaian sebegini membuatkan saya selesa. Saya tetap berbaju dan bukannya berbogel. "Setakat ini, kawan-kawan rapat serta rakan industri seni faham dengan pendirian saya. Seperti yang saya katakan, saya tidak akan berbogel kalau dibayar mahal macam mana sekalipun. Mungkin satu hari nanti, saya akan ada anak dan saya tak sanggup mereka menerima kesannya,"

Berikut adalah secara ringkas profil Chloe, mana tahu ada yang nak berkenalan.

NAMA SEBENAR: Chloe Nicole Saralyn Bimbizagan William Majinbon
TARIKH LAHIR: 31 Disember 1989
ASAL: Kota Kinabalu, Sabah
KELUARGA: Anak kedua daripada empat beradik
PENDIDIKAN: Diploma bidang kewartawanan dari Taylors College, PJ
KERJAYA: Pelakon dan model
DRAMA: Sood, Chee Yong dan Rakan-Rakan, Adnan Sempit The Series, Adamaya, Takdir
FILEM: Senario Asam Garam

Ranking: 5

{ 1 Respon... read them below or add one }

Syafiq Kadiran said...

patotla xkenal...xpnh tgk adamaya...hahaha


8/03/2010 11:44 AM

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved