1st time Dapat Buffered Campaign

on Friday, April 16, 2010

Salam semua, kali ni saya mengambil kesempatan untuk menulis sedikit. Bukan apa, sejak semalam saya lihat di blog ni ada satu iklan yang sentiasa muncul walaupun saya refresh page beberapa kali. Mula tu saya tak pedulikan sangat, iyalah.. terfikir juga yang mungkin masa tu waktu iklan ditayangkan. Jadi saya biarkan saja iklan tu muncul di blog saya ni.

Petang tadi sempat log masuk blog komuniti Nuffnang, mestilah nak tengok earning, kan... hehe. Terkejut tengok, rupa-rupanya, saya dapat Buffered Campaign.. Ni lah 1st time dapat. Terima kasih banyak-banyak Nuffnang.. Akhirnya merasa juga dapat Buffered Campaign ni.


Kempen yang saya dapat, Celcom Broadband PC Fair LB. Kalau berminat dengan PC fair tu, klik saja pada iklan yang muncul (sementara masih ada). Tapi ingat, untuk yang berminat saja. Tak perlulah klik banyak kali sebab tindakan tu memang salah! Atau anda boleh klik pada gambar di bawah untuk lihat terus Event yang dimaksudkan.

Celcom Broadband PC Fair

Menarik Events tu sebenarnya. Bukan setakat boleh beli PC, malah dapat mendaftar dengan Celcom Broadband dan memenangi pelbagai hadiah menarik, antaraya kereta Produa MyVi. Modenas Motorbike dan pelbagai hadiah yang lain.

Celcom Broadband PC Fair
Ranking: 5

{ 0 Respon... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved