Rahsia Seks Selebriti Hollywood

on Friday, April 16, 2010

SELEBRITI seperti pasangan David dan Victoria Beckham, supermodel Heidi Klum, dan aktres seksi, Megan Fox mempunyai cara tersendiri untuk menghangatkan kehidupan seks mereka. Media Britain, The Sun baru-baru ini mendedahkan rahsia seks beberapa selebriti terkenal.

Jika David dan Victoria Beckham sebelum ini dilaporkan cuba mendapatkan anak perempuan dengan melakukan seks sebanyak lima kali sehari, supermodel Heidi Klum pula memberitahu dia dan suaminya, Seal tidak memerlukan sebarang gimik seksi di bilik tidur sebelum mereka melakukan hubungan seks.

"Saya bukan jenis individu yang menggunakan kostum tertentu untuk menghangatkan hubungan intim saya dan suami, jujurnya, tidak buat masa ini. Mungkin dalam lima atau 10 tahun lagi, saya akan menggunakan kostum sebegitu. Tapi saat ini, hubungan kami baik dan hangat," ujarnya.

Megan Fox, 24, pula mengakui dia hanya pernah melakukan seks dengan dua lelaki sahaja sepanjang kehidupannya.


"Saya hanya pernah tidur dengan dua lelaki sahaja sepanjang hidup ini iaitu kekasih pertama saya ketika remaja dan (kekasihnya sekarang ini) Brian Green Austin," akuinya kepada majalah Harper's Bazaar baru-baru ini.

Sementara, pasangan Brad Pitt dan Angelina Jolie sebelum ini pernah mengakui mempunyai tempat khas untuk membuat hubungan intim, jauh dari gangguan enam anak mereka iaitu kawasan di belakang air terjun buatan di kolam mandi di kediaman mereka. - Sumber: Kosmo Online
Ranking: 5

{ 1 Respon... read them below or add one }

Syafiq Kadiran said...

slamber je dorang citer...
kalo kat masia, da kene banned da kot...


4/16/2010 2:06 PM

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved