Hadiah Timex Expedition daripada Isteri

on Sunday, February 14, 2010

Aku ni bukannya jenis manusia yang pandai sambut Valentine's Day pun.. Aku anggap hari ni sama juga seperti hari-hari yang lain.. Tapi hari mungkin secara kebetulan nasib aku agak baik sebab isteri bagi hadiah Jam Tangan Timex Expedition.

Kata isteri jam tangan tu bukannya special untuk Valentine's pun. Dia dah beli sejak minggu lepas tapi ntah macam mana dia lupa bagi.. secara kebetulan tadi kemas-kemas bilik, baru dia nampak jam ni... so, dia bagi aku terus jam tu.. Lagipun dia belikan sebab kasihan tengok aku yang asyik-asyik memakai jam tangan Fossil dengan metal bracelets. Tak padan katanya kalau time santai-santaipun pakai jam tangan jenis metal bracelets tu... Aku apa lagi, terus bawa jam tu keluar rumah, letak atas batu dan tangkap gambar.. hehe sayang isteri.. ;p


Apapun, sejuta terima kasih untuk isteri.
Ranking: 5

{ 0 Respon... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved