I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

on Wednesday, March 17, 2010

Mesti ramai dah tahu berkenaan Projek 400 Nuffnang tu. Pada mulanya projek ni masih lagi rahsia, tapi sekarang ni ramai dah tahu pun. Tapi bagi yang pertama kali tahu pasal projek ni, apa kata luangkan sedikit masa untuk baca entri ni. Mungkin anda juga berminat untuk tahu apa yang dimaksudkan dengan Projek 400 Nuffnang.


Sebenarnya Projek 400 atau "Gatsby Deodorant Street Fair" adalah Program Komuniti Nuffnang yang terbesar di Malaysia. Nuffnang bakal mengadakan aktiviti ‘Street Fair’ secara besar-besaran pada 17 April 2010, bertempat di ruang legar Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur. Apa yang menarik, Nuffnang akan memilih 400 orang penulis blog untuk menghadiri ‘Street Fair’ ini bersama. Sebab itulah Nuffnang menamakannya sebagai Projek 400. Namun bukan setakat 400 orang saja, kerana Nuffnang menjangkakan seramai 500 penulis blog seluruh negara akan berkumpul pada program tersebut.


Sesuai dengan konsep "street Fair" yang dibawakan oleh Nuffnang dan Gatsby, tidak akan ada acara yang terlalu formal ketika itu, melainkan keseronokan dan keriangan bersama. Apa tidaknya, akan terdapat pelbagai gerai mainan yang akan didirikan semasa ‘Street Fair’. Antara permainan yang dimaksudkan termasuklah rope skipping, bacteria attact, balloon throwing, basketball shooting, spot the deodorant, catch the germs, sumo wrestling dan banyak lagi aksi-aksi yang melucukan dan menggeli hati oleh para peserta. Peserta permainan ini akan memenangi mata dan boleh menebus mata ganjaran yang terkumpul dengan barangan menarik dari Gatsby!!

Selain itu, semua peserta yang terlibat dan mengambil bahagian dalam permainan layak untuk menyertai cabutan bertuah. Antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi melalui cabutan bertuah adalah barangan elekteronik, komputer, telefon bimbit dan baucar tunai berjumlah lebih dari RM 15,000! Jadi  tunggu  apa lagi, periksa jadual anda sekarang dan pastikan anda tidak ketinggalan untuk hadir ke Gatsby Deodorant Street Fair. Ingat, acara besar-besaran itu akan diadakan pada ketetapan berikut:

Tarikh: 17 April 2010 (Sabtu)
Masa: 10 pagi - 5 petang
Tempat: Ruang Legar Ground Floor, Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur
Anda juga boleh lawati di: www.gatsby.com.my/streetfair untuk mendapatkan malumat lanjut.

Bagi yang berada di luar Kuala Lumpur seperti saya, jangan risau kerana kita boleh gunakan peta lokasi berikut untuk sampai ke tempat acara itu dilangsungkan. Jumpa di sana...

Ranking: 5

{ 0 Respon... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Just Another Story All Rights Reserved